Nabór na stanowisko podinspektora ds. obsługi sekretariatu (BKP.2110.19.2022)

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

11 października 2022

Wójt Gminy Jabłonna ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jabłonna - podinspektor ds. obsługi sekretariatu

Do zadań podinspektora do spraw obsługi sekretariatu należy:

  1. Prowadzenie sekretariatu Wójta Gminy Jabłonna, w tym kalendarza spotkań, rejestru wyjazdów służbowych,
  2. Organizacja spotkań i narad Wójta i Zastępcy Wójta,
  3. Prowadzenie dokumentacji związanej z korespondencją zastrzeżoną do podpisu Wójta i Zastępcy Wójta,
  4. Przygotowywanie oraz przekazywanie sprawozdań i informacji z działalności Wójta,
  5. Współpraca z Biurem Rady w zakresie kierowania projektów uchwał na sesję Rady Gminy,
  6. Prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta oraz monitorowanie ich wykonania,
  7. Prowadzenie rejestru delegacji służbowych pracowników urzędu,
  8. Zamieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej zarządzeń Wójta i sprawozdań z działalności Wójta,
  9. Prowadzenie Centralnego Rejestru Umów i Porozumień Gminy,
  10. Udzielanie kompleksowej informacji interesantom o rodzaju i trybie organizacji pracy organu wykonawczego Gminy,
  11. Prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem przez Wójta interesantów, w szczególności w sprawach skarg i wniosków,
  12. Prowadzenie książki kontroli wewnętrznych i zewnętrznych,
  13. Wykonywanie innych zadań z zakresu działania sekretariatu nie ujętych w powyższym zakresie, a wynikających ze specyfiki pracy.

Agnieszka Sobczak

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Urząd Gminy Jabłonna
Data utworzenia:2022-10-11
Data publikacji:2022-10-11
Osoba sporządzająca dokument:Agnieszka Sobczak
Osoba wprowadzająca dokument:Agnieszka Nyc
Liczba odwiedzin:958