Nabór na stanowisko podinspektora w Biurze Spraw Obywatelskich (BKP.2110.21.2022)

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

2 grudnia 2022

Wójt Gminy Jabłonna ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jabłonna - podinspektor w Biurze Spraw Obywatelskich.

Do zadań Podinspektora w Biurze Spraw Obywatelskich należy w szczególności:
1. bezpośrednia obsługa mieszkańców w zakresie zadań ewidencji ludności i wydawania dowodów osobistych,
2. bieżąca praca w systemie informatycznym „ŹRÓDŁO" – rejestr PESEL i Rejestr Dowodów Osobistych, Rejestr Danych Kontaktowych,
3. przyjmowanie i weryfikacja wniosków o wydanie dowodu osobistego składanych osobiście lub w formie elektronicznej, realizowanie zleceń dotyczących dowodów osobistych, wydawanie dowodów osobistych,
4. przyjmowanie wniosków o nadanie numeru PESEL, wprowadzanie zmian do Rejestru PESEL,
5. przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych,
6. prowadzenie rejestru wyborców, przyjmowanie wniosków o wpis do rejestru wyborców i wydawanie decyzji,
7. prowadzenie archiwum dowodowego, udzielanie informacji dotyczących dokumentów tożsamości dla potrzeb uprawnionych podmiotów,
8. udostępnianie danych osobowych i opracowywanie projektów decyzji o odmowie udostępnienia danych z rejestru mieszkańców, rejestru PESEL, rejestru dowodów osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi,
9. prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów pism w sprawach meldunkowych oraz spraw związanych z wydawaniem dowodów osobistych.

Agnieszka Makowska

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Urząd Gminy Jabłonna
Data utworzenia:2022-12-02
Data publikacji:2022-12-02
Osoba sporządzająca dokument:Agnieszka Makowska
Osoba wprowadzająca dokument:Agnieszka Sobczak
Liczba odwiedzin:932