Uzgodnienie zmiany zagospodarowania terenu przyległego do pasa drogi w zakresie włączenia do drogi
15 kwietnia 2021
Komórka realizująca usługę:
Wydział Gospodarki Komunalnej (ul. Zegrzyńska 1; I p.)
tel. 22 76 73 381, 22 76 73 385
1. Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych,
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
2. Wymagane dokumenty:
- Wniosek o uzgodnienie zmian zagospodarowania;
- Projekt zagospodarowania działki (min. 2 egz.);
- Opis programu inwestycji, bilans parkingowy;
- Kopia decyzji o warunkach zabudowy lub wypis i wyrys z planu miejscowego.
3. Opłaty:
- brak opłaty od złożonego wniosku,
- 17,00 zł - opłata skarbowa od pełnomocnictwa (nie dotyczy pełnomocnictw udzielanych małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony od opłaty skarbowej).
Nr konta Gminy Jabłonna: Bank Spółdzielczy w Legionowie Oddział w Jabłonnie
09 8013 1016 2002 0009 7014 0001
4. Miejsce złożenia:
- pocztą na adres: Urzędu Gminy Jabłonna, ul. Modlińska 152, 05-110 Jabłonna,
- wrzutnia korespondencyjna przy wejściu do Urzędu Gminy Jabłonna od strony ul.Modlińskiej,
- za pomocą drogi elektronicznej: urzad@jablonna.pl,
- za pomocą skrzynki ePUAP: /i54qay16jn/SkrytkaESP
5. Termin odpowiedzi:
Zgodnie z ustawą - Kodeks postępowania administracyjnego.
6. Tryb odwoławczy:
Brak trybu odwoławczego.
Uwagi:
W toku postępowania organ właściwy do rozpatrzenia wniosku może zażądać od wnioskodawcy dodatkowych dokumentów, wynikających ze specyfiki sprawy.
Pliki do pobrania
Wniosek [PDF] (607.74 KB)
Wniosek [Docx] (53.50 KB)
Karta informacyjna [Docx] (1.90 MB)
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Gminy Jabłonna |
---|---|
Data utworzenia: | 2021-04-15 |
Data publikacji: | 2021-04-15 |
Osoba sporządzająca dokument: | Tomasz Gralewski |
Osoba wprowadzająca dokument: | Agnieszka Sobczak |
Liczba odwiedzin: | 565 |