Nabór na stanowisko podinspektora w Referacie Utrzymania Infrastruktury Drogowej (BKP.2110.8.2023)

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

5 maja 2023

Do zadań Podinspektora w Referacie Utrzymania Infrastruktury Drogowej należy:
1. wydawanie decyzji dotyczących zajęcia pasa drogowego z tytułu umieszczenia w nim urządzeń obcych niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, naliczanie opłat z tego tytułu oraz ich windykacja,
2. wydawanie decyzji w sprawie lokalizacji lub przebudowy zjazdu w pasie drogowym drogi gminnej, w tym warunków technicznych dla zjazdów, naliczanie opłat z tego tytułu oraz ich windykacja,
3. wydawanie decyzji w sprawie zajęcia pasa drogowego drogi gminnej w celu prowadzenia robót, naliczanie opłat tego tytułu oraz ich windykacja,
4.naliczanie kar pieniężnych za zajęcie pasa drogowego bez zgody zarządcy drogi oraz umieszczania w nim urządzeń obcych niezwiązanych z funkcjonowaniem dróg oraz ich windykacja,
5. wydawanie zgody na wykorzystanie dróg w sposób szczególny,
6. realizowanie zadań związanych z dzierżawą, najmem i użyczeniem gruntów gminnych stanowiących drogi gminne,
7. prowadzenie spraw związanych z zaliczeniem dróg do kategorii dróg gminnych,
8. prowadzenie spraw z zakresu oświetlenia ulicznego, eksploatacji i konserwacji urządzeń oświetleniowych,
9. współpraca z Wydziałem Inwestycji przy planowaniu modernizacji lub budowy oświetlenia ulicznego,
10.prowadzenie całokształtu spraw związanych z nabywaniem i użytkowaniem floty samochodów należących do Gminy,
11.bieżąca obsługa korespondencji, skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw,
12.weryfikacja merytoryczna faktur i rachunków za wykonane usługi, remonty, zakupione towary w zakresie spraw objętych zadaniami na stanowisku,
13.współpraca w zakresie wykonywanych zadań z innymi referatami, stanowiskami samodzielnymi i gminnymi jednostkami organizacyjnymi,
14.prowadzenie prac związanych z utrzymaniem infrastruktury przystankowej.

Agnieszka Sobczak

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Urząd Gminy Jabłonna
Data utworzenia:2023-05-05
Data publikacji:2023-05-05
Osoba sporządzająca dokument:Agnieszka Sobczak
Osoba wprowadzająca dokument:Agnieszka Sobczak
Liczba odwiedzin:281