Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Jabłonna
Wydział Obsługi
3 stycznia 2020
p. o. NACZELNIKA WYDZIAŁU - Marta Pasiewicz
tel. 22 767 73 22
e-mail: urzad@jablonna.pl
ul. Modlińska 152 (parter; pokój nr 7)
Biuro Obsługi Mieszkańca:
Halina Marciniak
Wioletta Niewęgłowska
Katarzyna Wagner
tel. 22 767 73 00; 22 767 73 01
ul. Modlińska 152 (parter; pokój nr 12)
Kancelaria:
Anna Derlacz
Aneta Drewniak
Monika Łukasiewicz
tel. 22 767 73 13
ul. Modlińska 152 (parter; pokój nr 4)
Sekretariat Wójta:
Iwona Wyrobczyk
tel. 22 767 73 25
ul. Modlińska 152 (I p.; pokój nr 24))
Archiwum Zakładowe:
Kierownik - Jolanta Rembisz
tel. 605 888 148
ul. Gen. L.Żeligowskiego 27, Chotomów (budynek Gminnego Przedszkola w Chotomowie)
Wydział podlega bezpośrednio Sekretarzowi.
Do zadań Wydziału Obsługi Urzędu należy spraw związanych z prowadzeniem spraw kancelaryjnych i organizacyjnych, w tym Biura Obsługi Mieszkańca polegających na zapewnieniu prawidłowego funkcjonowaniu Urzędu, w szczególności:
1) prowadzenie spraw dotyczących obsługi mieszkańców: kancelaria i sekretariat;
2) przyjmowanie, kwalifikowanie korespondencji wpływającej do Urzędu, w tym bezpośrednio od interesantów oraz jej rejestracja również w elektronicznym systemie obiegu dokumentów;
3) prowadzenie rejestru skarg i wniosków składanych do Urzędu;
4) prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych;
5) prowadzenie centralnego rejestru umów i porozumień;
6) obsługa organizacyjno – kancelaryjna Wójta, Zastępcy Wójta, Sekretarza Gminy;
7) prowadzenie rejestru delegacji służbowych;
8) prowadzenie rejestru udzielonych upoważnień i pełnomocnictw;
9) prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta oraz przygotowywanie i przekazywanie informacji o podjętych przez Wójta zarządzeniach;
10) zabezpieczanie materiałowo – techniczne Urzędu, w tym również dostawa prasy, książek i czasopism specjalistycznych;
11) zaopatrzenie komórek organizacyjnych w wyposażenie i sprzęt niezbędny do realizacji ich zadań, z wyłączeniem sprzętu komputerowego i sprzętu telekomunikacyjnego;
12) współudział w przeprowadzaniu inwentaryzacji mienia znajdującego się na stanie Urzędu;
13) prowadzenie ewidencji ilościowej materiałów i wyposażenia biurowego oraz składników majątku Urzędu;
14) prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem pracowników w odzież roboczą i ochronną;
15) prowadzenie archiwum Urzędu i współpraca z Archiwum Państwowym;
16) obsługa przedsiębiorców w zakresie Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministerstwo Rozwoju;
17) wydawanie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką;
18) wprowadzanie nowych oraz doskonalenie istniejących metod i form obsługi interesantów;
19) przygotowywanie projektów umów oraz odpowiedzialność za realizację umów wynikających z zakresu działania Wydziału.;
20) prowadzenie spraw z zakresu dostępności osób ze szczególnymi potrzebami do usług świadczonych przez Urząd Gminy Jabłonna.