Jesteś tutaj: Start / URZĄD / SEKRETARZ

SEKRETARZ

Agnieszka Sobczak
tel. 22 767 73 25

e-mail: sekretarz@jablonna.pl
pokój nr 27

Do zadań Sekretarza należy w szczególności:

  1. opracowywanie projektów zmian w Regulaminie;
  2. nadzór nad zapewnieniem warunków organizacyjnych i technicznych sprawnego funkcjonowania Urzędu;
  3. realizacja zadań Urzędu oraz stworzenie bezpiecznych higienicznych warunków pracy;
  4. organizowanie i planowanie pracy Urzędu, nadzór nad jego działalnością z uwzględnieniem dbałości o właściwą obsługę interesantów, sprawny obieg dokumentów oraz załatwianie skarg i wniosków;
  5. wdrażanie nowoczesnych metod organizacji;
  6. rozstrzyganie sporów kompetencyjnych między pracownikami Urzędu;
  7. sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad kierownikami komórek organizacyjnych w zakresie organizacji pracy i sprawnego wykonywania zadań;
  8. przeprowadzanie planowanych i doraźnych kontroli dotyczących funkcjonowania Urzędu, w szczególności kontrola:
    1. przestrzegania zasad terminowości i zgodności z prawem postępowania administracyjnego,
    2. przestrzegania regulaminów, zarządzeń oraz poleceń służbowych,
    3. realizacji wniosków z kontroli zewnętrznych;
  9. przyjmowanie ustnego oświadczenia ostatniej woli spadkodawcy;
  10. nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady i ich uzasadnień, ich podpisywanie;
  11. nadzór, we współpracy ze Skarbnikiem, nad racjonalnym gospodarowaniem środkami rzeczowymi Urzędu;
  12. nadzór nad funkcjonowaniem środków łączności, systemu informatycznego Urzędu oraz jego ochrony;
  13. nadzór nad prowadzoną w Urzędzie działalnością archiwalną;
  14. realizacja zadań związanych z prawidłowym funkcjonowaniem kontroli zarządczej w Urzędzie;
  15. realizacja zadań związanych z zapewnieniem prawidłowego przebiegu wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego, wyborów do Sejmu i Senatu, wyborów Prezydenta RP, wyborów do Parlamentu Europejskiego oraz referendów ogólnokrajowych i lokalnych;
  16. zapewnienie prawidłowego publikowania aktów prawa miejscowego;
  17. wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy z wyłączeniem nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy;
  18. nadzór nad służbą przygotowawczą kandydatów na stanowisko urzędnicze;
  19. nadzór nad przygotowywaniem odpowiedzi na kierowane do Wójta interpelacje i wnioski radnych i Komisji;
  20. sprawowanie nadzoru nad działalnością:
    • Wydziału Obsługi Urzędu;
    • Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami;
    • Referatu Administracyjno-Gospodarczego;
    • Referatu Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami;
    • Referatu Urbanistyki i Planowania Przestrzennego;
    • Referatu Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami;
    • Biura Spraw Obywatelskich;
    • Biura Rady Gminy;
    • Stanowiska ds. Kontroli Wewnętrznej.