SEKRETARZ
Agnieszka Sobczak
tel. 22 767 73 25
e-mail: sekretarz@jablonna.pl
pokój nr 27
Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
- opracowywanie projektów zmian w Regulaminie;
- nadzór nad zapewnieniem warunków organizacyjnych i technicznych sprawnego funkcjonowania Urzędu;
- realizacja zadań Urzędu oraz stworzenie bezpiecznych higienicznych warunków pracy;
- organizowanie i planowanie pracy Urzędu, nadzór nad jego działalnością z uwzględnieniem dbałości o właściwą obsługę interesantów, sprawny obieg dokumentów oraz załatwianie skarg i wniosków;
- wdrażanie nowoczesnych metod organizacji;
- rozstrzyganie sporów kompetencyjnych między pracownikami Urzędu;
- sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad kierownikami komórek organizacyjnych w zakresie organizacji pracy i sprawnego wykonywania zadań;
- przeprowadzanie planowanych i doraźnych kontroli dotyczących funkcjonowania Urzędu, w szczególności kontrola:
- przestrzegania zasad terminowości i zgodności z prawem postępowania administracyjnego,
- przestrzegania regulaminów, zarządzeń oraz poleceń służbowych,
- realizacji wniosków z kontroli zewnętrznych;
- przyjmowanie ustnego oświadczenia ostatniej woli spadkodawcy;
- nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady i ich uzasadnień, ich podpisywanie;
- nadzór, we współpracy ze Skarbnikiem, nad racjonalnym gospodarowaniem środkami rzeczowymi Urzędu;
- nadzór nad funkcjonowaniem środków łączności, systemu informatycznego Urzędu oraz jego ochrony;
- nadzór nad prowadzoną w Urzędzie działalnością archiwalną;
- realizacja zadań związanych z prawidłowym funkcjonowaniem kontroli zarządczej w Urzędzie;
- realizacja zadań związanych z zapewnieniem prawidłowego przebiegu wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego, wyborów do Sejmu i Senatu, wyborów Prezydenta RP, wyborów do Parlamentu Europejskiego oraz referendów ogólnokrajowych i lokalnych;
- zapewnienie prawidłowego publikowania aktów prawa miejscowego;
- wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy z wyłączeniem nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy;
- nadzór nad służbą przygotowawczą kandydatów na stanowisko urzędnicze;
- nadzór nad przygotowywaniem odpowiedzi na kierowane do Wójta interpelacje i wnioski radnych i Komisji;
- sprawowanie nadzoru nad działalnością:
- Wydziału Obsługi Urzędu;
- Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami;
- Referatu Administracyjno-Gospodarczego;
- Referatu Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami;
- Referatu Urbanistyki i Planowania Przestrzennego;
- Referatu Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami;
- Biura Spraw Obywatelskich;
- Biura Rady Gminy;
- Stanowiska ds. Kontroli Wewnętrznej.
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Gminy Jabłonna |
---|---|
Data utworzenia: | 2020-01-03 |
Data publikacji: | 2020-01-03 |
Osoba sporządzająca dokument: | Agnieszka Sobczak |
Osoba wprowadzająca dokument: | Agnieszka Sobczak |
Liczba odwiedzin: | 3968 |