Nabór na stanowisko inspektora ds. inwestycji (BKP.2110.8.2024)

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

1 lipca 2024

Do zadań Inspektora ds. inwestycji należy wykonywanie czynności związanych z realizacją inwestycji gminnych, a w szczególności prowadzenie spraw związanych z realizacją robót budowlanych, usług i dostaw dla inwestycji ogólnych, kubaturowych,
drogowych, instalacji liniowych w tym:
1) zlecanie, weryfikacja pod względem zgodności z przepisami oraz nadzorowanie realizacji dokumentacji projektowych;
2) sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia, szacowanie wartości zamówienia, określanie warunków udziału w postępowaniach, określanie kryterium oceny ofert, sporządzania wzorów umów oraz przygotowanie innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzania postępowań o udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz regulacjami wewnętrznymi w zakresie merytorycznym;
3) przygotowanie i przeprowadzania postępowań u udzielenie zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty określonej w art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych;
4) udział w pracach komisji przetargowej;
5) przygotowanie, zabezpieczenie i przechowywanie dokumentacji prowadzonych postępowań o zamówienie publiczne, w których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie wskazanym w regulaminie zamówień do 130 tyś zł;
6) prowadzenie nadzoru nad robotami wg odrębnych postanowień (np. umów), egzekwowanie i sprawdzanie dokumentów budowy, dokonywanie odbiorów robót częściowych, ostatecznych, eksploatacyjnych, pogwarancyjnych itp., zwalnianie kaucji gwarancyjnych, rozliczanie robót, sprawdzanie faktur pod względem formalno-rachunkowym, sporządzanie dokumentów OT, PT;
7) dokonywanie niezbędnych czynności przed organami administracji publicznej,
8) w tym jednostek samorządu terytorialnego oraz instytucji i przedsiębiorstw, w tym inspektoratu nadzoru budowlanego, zakładu energetycznego, gazowni, przedsiębiorstwa wodno – kanalizacyjnego, właściwych do wydawania decyzji związanych z prowadzonymi przez Gminę inwestycjami i remontami, a zwłaszcza niezbędnych do rozpoczęcia, realizacji i odbioru inwestycji oraz oddania do użytkowania;
9) koordynacja międzybranżowa;
10) koordynacja robót budowlanych;
11) koordynacja prac projektowych;
12) sporządzanie budżetu i rozliczanie zadań inwestycyjnych oraz sporządzanie sprawozdań;
13) organizowanie narad z inwestorami branżowymi i wykonawcami;
14) kompletowanie materiałów na etapie składania wniosku o dofinansowanie;
15) prawidłowe archiwizowanie dokumentacji Wydziału i terminowe przekazywanie dokumentów do archiwum zakładowego;
16) inne czynności służbowe zlecone przez Naczelnika Wydziału.

Aneta Zielińska

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Urząd Gminy Jabłonna
Data utworzenia:2024-07-01
Data publikacji:2024-07-01
Osoba sporządzająca dokument:Aneta Zielińska
Osoba wprowadzająca dokument:Agnieszka Sobczak
Liczba odwiedzin:259