Nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze główny specjalista ds. inwestycji (BKP.2110.9.2025)
7 marca 2025
Do zadań głównego specjalisty ds. inwestycji należy wykonywanie czynności związanych z realizacją inwestycji gminnych, a w szczególności prowadzenie spraw związanych z realizacją robót budowlanych, usług i dostaw dla inwestycji kubaturowych, drogowych, liniowych w tym:
1) opracowywanie propozycji rocznych planów inwestycyjnych do budżetu Gminy;
2) opiniowanie projektów strategii rozwoju oraz planów i programów sektorowych sporządzanych przez samorząd wojewódzki i powiatowy oraz gminy ościenne w zakresie dotyczącym obszaru Gminy;
3) opiniowanie projektów, programów i zadań inwestycyjnych wnioskowanych przez jednostki organizacyjne i pomocnicze Gminy oraz wewnętrzne komórki organizacyjne Urzędu;
4) planowanie i koordynowanie działań inwestycyjnych prowadzonych przez Gminę oraz współdziałanie w tym zakresie z innymi komórkami organizacyjnymi;
5) przygotowanie inwestycji m.in. w zakresie:
a) zlecanie wykonania dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla inwestycji prowadzonych przez Gminę,
b) dokonywanie niezbędnych czynności przed organami administracji publicznej, w tym jednostek samorządu terytorialnego oraz instytucji i przedsiębiorstw związanych z rozpoczęciem, realizacją i odbiorem inwestycji oraz oddaniem do użytkowania,
c) odbiory techniczne i rozliczenie zakończonych inwestycji,
d) przekazanie zakończonych inwestycji do eksploatacji;
6) przygotowanie niezbędnych dokumentów do przeprowadzenia postępowań o zamówienie publiczne zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie inwestycji realizowanych przez Wydział;
7) przygotowanie umów i pozostałych dokumentów koniecznych do zrealizowania inwestycji realizowanych przez Wydział;
8) podejmowanie odpowiednich działań w celu zapewnienia właściwej i terminowej realizacji prowadzonych inwestycji;
9) współpraca z Wydziałem Budżetu i Finansów w zakresie uzgodnień wydatków, zaangażowania finansowego oraz rozliczania zadań inwestycyjnych;
10) przekazanie zakończonych inwestycji na podstawie odpowiednich dokumentów w celu wniesienia na majątek Gminy;
11) inne czynności służbowe zlecone przez Naczelnika Wydziału.
Pliki do pobrania
BKP.2110.9.2025 (226.46 KB)
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Gminy Jabłonna |
---|---|
Data utworzenia: | 2025-03-07 |
Data publikacji: | 2025-03-07 |
Osoba sporządzająca dokument: | Aneta Zielińska |
Osoba wprowadzająca dokument: | Agnieszka Nyc |
Liczba odwiedzin: | 368 |