Nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze główny specjalista ds. inwestycji (BKP.2110.9.2025)

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

7 marca 2025

Do zadań głównego specjalisty ds. inwestycji należy wykonywanie czynności związanych z realizacją inwestycji gminnych, a w szczególności prowadzenie spraw związanych z realizacją robót budowlanych, usług i dostaw dla inwestycji kubaturowych, drogowych, liniowych w tym:

1) opracowywanie propozycji rocznych planów inwestycyjnych do budżetu Gminy;

2) opiniowanie projektów strategii rozwoju oraz planów i programów sektorowych sporządzanych przez samorząd wojewódzki i powiatowy oraz gminy ościenne w zakresie dotyczącym obszaru Gminy;

3) opiniowanie projektów, programów i zadań inwestycyjnych wnioskowanych przez jednostki organizacyjne i pomocnicze Gminy oraz wewnętrzne komórki organizacyjne Urzędu;

4) planowanie i koordynowanie działań inwestycyjnych prowadzonych przez Gminę oraz współdziałanie w tym zakresie z innymi komórkami organizacyjnymi;

5) przygotowanie inwestycji m.in. w zakresie:

a) zlecanie wykonania dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla inwestycji prowadzonych przez Gminę,

b) dokonywanie niezbędnych czynności przed organami administracji publicznej, w tym jednostek samorządu terytorialnego oraz instytucji i przedsiębiorstw związanych z rozpoczęciem, realizacją i odbiorem inwestycji oraz oddaniem do użytkowania,

c) odbiory techniczne i rozliczenie zakończonych inwestycji,

d) przekazanie zakończonych inwestycji do eksploatacji;

6) przygotowanie niezbędnych dokumentów do przeprowadzenia postępowań o zamówienie publiczne zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie inwestycji realizowanych przez Wydział;

7) przygotowanie umów i pozostałych dokumentów koniecznych do zrealizowania inwestycji realizowanych przez Wydział;

8) podejmowanie odpowiednich działań w celu zapewnienia właściwej i terminowej realizacji prowadzonych inwestycji;

9) współpraca z Wydziałem Budżetu i Finansów w zakresie uzgodnień wydatków, zaangażowania finansowego oraz rozliczania zadań inwestycyjnych;

10) przekazanie zakończonych inwestycji na podstawie odpowiednich dokumentów w celu wniesienia na majątek Gminy;

11) inne czynności służbowe zlecone przez Naczelnika Wydziału.



Aneta Zielińska

Pliki do pobrania

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Urząd Gminy Jabłonna
Data utworzenia:2025-03-07
Data publikacji:2025-03-07
Osoba sporządzająca dokument:Aneta Zielińska
Osoba wprowadzająca dokument:Agnieszka Nyc
Liczba odwiedzin:368