Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze: Sekretarz Gminy (BKP.2110.14.2025)

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

3 czerwca 2025

Do zadań Sekretarza Gminy należy całokształt spraw związanych z zapewnienia sprawnego działania Urzędu, a w szczególności:
1) opracowywanie projektów zmian w Regulaminie;
2) nadzór nad zapewnieniem warunków organizacyjnych i technicznych sprawnego funkcjonowania Urzędu;
3) realizacja zadań Urzędu oraz stworzenie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy;
4) organizowanie i planowanie pracy Urzędu, nadzór nad jego działalnością z uwzględnieniem dbałości o właściwą obsługę interesantów, sprawny obieg dokumentów oraz prowadzenie petycji, skarg i wniosków;
5) wdrażanie nowoczesnych metod organizacji;
6) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad kierownikami komórek organizacyjnych w zakresie organizacji pracy i sprawnego wykonywania zadań;
7) przeprowadzanie planowanych i doraźnych kontroli dotyczących funkcjonowania Urzędu, w szczególności kontrola: a) przestrzegania zasad terminowości i zgodności z prawem postępowania administracyjnego, b) przestrzegania regulaminów, zarządzeń oraz poleceń służbowych, c) realizacji wniosków z kontroli zewnętrznych;
8) przyjmowanie ustnego oświadczenia ostatniej woli spadkodawcy;
9) nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady Gminy Jabłonna;
10) nadzór, we współpracy ze Skarbnikiem, nad racjonalnym gospodarowaniem środkami rzeczowymi Urzędu;
11) nadzór nad funkcjonowaniem środków łączności, systemu informatycznego Urzędu oraz jego ochrony;
12) nadzór nad prowadzoną w Urzędzie działalnością archiwalną;
13) realizacja zadań związanych z prawidłowym funkcjonowaniem kontroli zarządczej w Urzędzie;
14) realizacja zadań związanych z zapewnieniem prawidłowego przebiegu wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego, wyborów do Sejmu i Senatu, wyborów Prezydenta RP, wyborów do Parlamentu Europejskiego oraz referendów ogólnokrajowych i lokalnych;
15) zapewnienie prawidłowego publikowania aktów prawa miejscowego;
16) wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy z wyłączeniem nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy;
17) nadzór nad służbą przygotowawczą kandydatów na stanowisko urzędnicze;
18) nadzór nad przygotowywaniem odpowiedzi na kierowane do Wójta interpelacje i wnioski radnych i Komisji;
19) sprawowanie nadzoru nad działalnością:
d) Wydziału Obsługi;
e) Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami;
f) Referatu Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami;
g) Referatu Urbanistyki i Planowania Przestrzennego;
h) Referatu Informatyki;
i) Biura Rady Gminy;
j) Biuro Kadr i Płac;
k) Stanowiska ds. Kontroli Wewnętrznej;
20) wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez Wójta.

Aneta Zielińska

Pliki do pobrania

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Urząd Gminy w Jabłonnie
Data utworzenia:2025-06-03
Data publikacji:2025-06-03
Osoba sporządzająca dokument:Aneta Zielińska
Osoba wprowadzająca dokument:Kacper Halski
Liczba odwiedzin:985