Zmiana zezwolenia na prowadzenie na terenie gminy Jabłonna działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych
29 grudnia 2022
Komórka realizująca usługę:
Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami
tel. 22 76 77 340
1. Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- Uchwała nr XXXIV/357/2013 Rady Gminy Jabłonna z dnia 28.08.2013 r. w sprawie określenia wymagań jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o zezwolenie na prowadzenie na terenie gminy Jabłonna działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (Dz.Urz.Woj.Maz. z dn. 11.09.2013 r., poz. 9572),
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
2. Wymagane dokumenty:
- wniosek o zmianę udzielonego zezwolenia,
- pełnomocnictwo – w przypadku występowania przez pełnomocnika (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wnioskodawcy),
- dokument potwierdzający zmianę, która jest przedmiotem wniosku (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wnioskodawcy),
- dowodu uiszczenia należnej opłaty skarbowej za zmianę udzielonego zezwolenia (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wnioskodawcy).
3. Opłaty:
- 53,50 zł (50% stawki określonej od zezwolenia) – opłata skarbowa za zmianę udzielonego zezwolenia w zakresie przedłużenia terminu ważności lub rozszerzenia zakresu działalności,
- 17,00 zł - opłata skarbowa od pełnomocnictwa (nie dotyczy pełnomocnictw udzielanych małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony od opłaty skarbowej).
Nr konta Gminy Jabłonna: Bank Spółdzielczy w Legionowie Oddział w Jabłonnie
09 8013 1016 2002 0009 7014 0001
4. Miejsce złożenia:
- w Biurze Obsługi Urzędu Gminy Jabłonna, wejście A od parkingu,
- pocztą na adres: Urzędu Gminy Jabłonna, ul. Modlińska 152, 05-110 Jabłonna,
- wrzutnia korespondencyjna przy wejściu do Urzędu Gminy Jabłonna od strony ul.Modlińskiej (wejście C),
- za pomocą skrzynki ePUAP: /i54qay16jn/SkrytkaESP
5. Termin załatwienia sprawy:
Zgodnie z ustawą - Kodeks postępowania administracyjnego.
6. Tryb odwoławczy:
Od wydanej decyzji stronie służy odwołanie w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia, do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Warszawie, ul. Obozowa 57, za pośrednictwem Wójta Gminy Jabłonna.
Uwagi:
1. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż miesiąc przed złożeniem wniosku.
2. W przypadku gdy prawo władania terenem bazy transportowej przysługuje kilku współwłaścicielom należy dołączyć zgodę wszystkich współwłaścicieli.
3. Przedsiębiorca jest zobowiązany niezwłocznie zgłaszać Wójtowi Gminy Jabłonna wszelkie zmiany danych określonych w zezwoleniu, a zmiana zezwolenia następuje w drodze decyzji Wójta Gminy Jabłonna.
4. Oświadczenie składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań, a składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: "Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia". Klauzula ta zastępuje pouczenie organu o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań.
Pliki do pobrania
Karta informacyjna [docx] (1.81 MB)
Wniosek [docx] (26.07 KB)
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Gminy Jabłonna |
---|---|
Data utworzenia: | 2022-12-29 |
Data publikacji: | 2022-12-29 |
Osoba sporządzająca dokument: | Krzysztof Kula |
Osoba wprowadzająca dokument: | Agnieszka Sobczak |
Liczba odwiedzin: | 247 |